Monday 5 December 2011

Kawan , Sahabat

Assalamualaikum kawan dan sahabat , rindu mekeme ^^ Hmmm , dua bulan yang penuh dengan ke busy'an , tak sempat nak update blog ni . Oke niat aku update blog ni just nak luahkan perasaan aku la . Kawan dan Sahabat , ape yang membezakan dua perkataan ni ? Kawan , kadang-kadang kita baru berkenalan atau terjumpa orang yang baru kenal dah boleh dijadikan sebagai kawan . Sahabat , paling rapat dengan kita selepas keluarga kita yang akan bersama dengan kita ketika susah atau senang . Haa , ini la perbezaan Kawan dan Sahabat . Tipu la orang dalam dunia ni ade 100 orang sahabat , 10 pun susah nak dapat . Kawan 1000 orang tak heran , tapi sahabat nak cari sorang pun susah . Yes , aku memg ramai kawan , tapi sahabat dalam hidup aku "mybe" takda kot ^^ dulu-dulu mybe la aku ada sahabat , pegi mane mane dengan deme je , kalau ade hal ke masalah ke selalu ajak aku , cari aku . tapi sekarang dah lain . mybe disebabkan deme dah ade kemudahan masing-masing , so tak perlu cari aku dah . dulu dulu takda kemudahan ape yang aku ade , so mybe itu la sebabnye deme perlukan aku , cari aku ^^

takpelah , lagi pun aku bukan yang terbaik nak dijadikan kawan atau sahabat . kalau sebagai kawan pun aku tak beberape nak layak ni kan pulak nak dijadikan sahabat :D aku still ade family yang support aku , Alhamdulillah . kini keluarga aku semakin bertambah , aku happy sangat rezeki yang dipergandakan oleh Allah ni , Alhamdulillah ^^


perghh ! kalau dapat kawan camni kan best , hehe ^^




okela , sampai disini jela aku nak menaip . Akhir kata , aku ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan aku ,
kome adelah yang terbaik untuk aku sebab aku berkawan pun dengan orang-orang baik je , hehe ^^

oke boboi ! Assalamualaikum ^^

No comments:

Post a Comment