Monday 8 August 2011

Ramadhan Menjelma ^^

Assalamualaikum Malaysia , cewah ^^ fehhhh , dah lame tak update blog nie , sampai nak newpost pon tak reti dah , heheh . memang sebok sgt-sgt sejak kebelakang gan nie , tapi bila pikir pikir kan balik bukan buat ape pon , hoho . okeoke , ramadhan dah menjelma , walaupon dah masok 8 hari berpuasa , tapi aku nak jugak buat entry nie , hahah . bulan ramadhan merupakan bulan paling mulia bagi umat Islam . so aku tak nak lepaskan peluang untuk meningkat amalan aku mase bulan ramadhan nie n_n #walupon baru 2 hari berterawih ^^ sonok sonok .

tapi lepas je abeh puase , aku rase mybe tak seronok dah . akak aku yg nak dekat 16 tahun aku hidup same same ngan die , gado , berseloro , manje manje #cewah ^^ dah nak sambung belajo kat usm . adui , sedih pulak aku rase , tinggal sorang sorang kat ruma nie haa , haih ==" tapi ape boleh buat , mende nie aku kene hadapi jugak , cume cepat ngan lambat je . lagi pon akak aku sambung belajo , bagus bagus ^^ thumbs up .

ape pon , aku nak pastikan ramadhan tahun nie lebih bermakne dari ramadhan yang lepas lepas . akhir kata , bacelah pantun saye khas untuk anda ^^

                           malam malam jalan ke lebuh raye karak ,
                           selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak ^^

haha , okelah , boboi sume , as salam . NN <3

No comments:

Post a Comment