Monday 11 July 2011

futsal !! wuuuu ^^

testing testing , okeh . Assalamualaikum and very good afternoon ^^ semalam team futsal aku yang dalam pembikinan telah mengadakan friendly match bersame dengan team nabil , hoho . pukol 4.30 ptg kot kami lawan . patot nye awal lagi tapi si team nabil dgn xcukop org ape sume , haih ==" mule mule rase berdebo la jugak nak lawan kan , tetapi , dengan keazaman yang tinggi kami bermain dengan penuh semangat #fehh ayat xmau kalah :P main puye main team aku da leading 6-2 hasil jaringan jaringan daripada fahmi . memg sempoi la fahmi semalam , waa salute lu beb ^^ perlawanan berkesudahan dengan kami memenangi 10-5 . tapi ape aku nak cakap kemenangan ni tak membuatkan kami bangga ape pon . tetapi kemenangan nie memberi kami semangat untuk berusaha lagi . still byk lagi kelemahan yang perlu kami perbaiki .
               
                 thanks kepada Cikgu Zuhair yang sanggup men training kan kami , #tanpa sebarang bayaran wooo ^^ nampak la hasil daripada ape yang kami training dengan Cikgu Zuhair . kami harap kami dapat lagi training dengan Cikgu Zuhair :D lagi satu , sorry la darwis , fahmi , aidil , hilmi , sam , zul , faiz , sebab marah marah korang semalam mase lawan tue , aku ter emoticons plak , hoho . bukan ape , aku nak kite main secare team mate , usaha same same #cewah ^^ .

okelah , setakat nie jela yang mampu aku ceritakan .
kalo ade mase lagi aku try update blog nie ye :D
jap , awak dapat enset baru erk ? sonok la tue ^^
guna la enset tue dengan sebaiknye ye ;)
oke , boboi  NN <3 ^^

No comments:

Post a Comment