Thursday 7 July 2011

happy , tersentuh , excited , penat . . .

hello hello assalamualaikum ^^ . . . . . . . wuuuuuu , dah lame x update blog , HEHE . bese la , tahun nie merupakan tahun yang sibuk jugak la bagi aku sebab tahun nie sume mende aku nak buat . aku nk update blog nie adalah nak cerita pasal ape yang terjadi pada hari nie iaitu hari khamis yg bertarikh 070711 .

hari nie koperasi sekolah aku telah mengadakan lawatan sambil ''belajar'' ke sekolah pendidikan khas iaitu sk coronation park ^^ #lawatan sambil belajar tue , hoho . terase la excitednye nak pegi sane kan . tapi yang membuatkan aku xbleh lupe bile aku lupe nak suro abah sign surat kebenaran , memg berpeluh la aku takot xdpat pegi . jadi dengan menggunakan ilmu peniruan yg aku ade , aku TERtiru la sign abah , HEHE ^^ #sori abah ! okeh , sambung crite . aku kat sane xlame , bergurau senda ngan bebudak kat sane , *terutame budak pompan ^^ , then terus balik . tapi yang membuatkan aku tersentuh bile tgk keadaan deme dari segi fizikal la terutamenye  , sedih nengok nye , xsempurna macam manusia normal . aku rase bersyukur sebab dikurniakan tubuh badan yang normal , Alhamdulillah :)

okeh , lepas je abeh lawatan tue , aku balik la ke sekolah . perghh , memg maleh gile nak pegi sekolah balik . macam macam helah aku ngan si darwis suro cikgu jgn pegi skolah balik . tapi nak wat cmne , cikgu baik sgt , jadi hantar la kami ke sekolah ==" time kat sekolah , memg terase penat tahap gaban la , xtau pasal pe . aku masuk kelas , tup tup cikgu xdtg . memg seronok beronok la , boleh la rehat jap . rehat puye rehat , dah nak balik rumah , wuuuuu , hoho ^^

*hari nie mcm mcm aku dapat merasai tentang kehidupan terutame lawatan khidmat masyarakat tue , thanks Allah ^^

okeh , tue jela yang mampu aku taip .
 lain hari , lain waktu aku try update lagi erk
 so , boboi sume ! NN <3

No comments:

Post a Comment