Saturday 2 July 2011

Hari Larian 1 Murid , 1 Sukan , 1 Malaysia bla bla bla ==


nombor yang bertuah sangat =="

               Assalamualaikum , hello hello nak kopi ke milo !! hehe . wahh , dah lame x update blog wooo #sedangkan baru buat semalam ^^ okeh okeh , pada 02 julai 2011 , skola aku dan seluruh sekolah di Malaysia telah mengadakan hari larian 1 murid , 1 sukan , 1 Malaysia . wahhh , memg sempoi la kan sebab satu Malaysia join berlari semalam ^^ sampai masuk dalam Malaysia Book Of Record . name pon 1 Malaysia berlari , xkire la skola tue kat johor ke , perlis ke , perak ke , "kampar" ke ^^ , sume join berlari dan bersukan . setiap murid diberi nombor sebelum lari , dan nombor yg aku dpt ialah 0748 . cikgu kate lepas berlari sejauh 2 km kot ade plak aktiviti sukan dan permainan dan cabutan bertuah . sebab tue yg bgi nombor kat setiap murid sebab ade cabutan bertuah , hehe . aku pagi pagi dah bangon awal dah hasil daripada kejutan mak aku iaitu pada pukol 6.25 pagi #kire awal la kan ^^ sebab semua murid daftar start pukol 6.45 pagi then start lari pukol 7.45 .
                 sampai je skola daftar ape sume , kami teros beratur dan bersenam robik . aku memg malas nk bersenam robik nie tapi disebabkan ade nye darwis ngan nazim yg x rase segan , aku pon join skali la merobik ^^ kami pukol 7.50 baru start berlari . mula mula aku berlari ngan zulhilmi , jaoh jugak la kami lari , tapi disebabkan zul yg terlebih aktif , dan aku yg kurang aktif , memg ketinggalan la aku == nasib baik ade akmal syakir yg lebih kurang je x aktif macam aku , hehe . jadi aku berlari la ngan die :) sampai balek kat skola kami diberi roti dan air mineral . lepas je kami rehat rehat , sukan dan permainan bermula . aku join bola baling ^^ boleh tahan la bestnye main bole baling nie sampai xingat dunie la aku menjerit jerit time main , hehe ^^ . lepas je abes main , kami sume kumpul kat dewan terbuka sebab ade penyampaian hadiah dan cabutan bertuah . time cabutan nombor bertuah best nie , berdebo debo je jantung aku kot kot nombor aku mengene , tpi sampai abes nombor dicabut xd langsung nombor aku , haih ==" tapi semalam memg best la , walaupon penat tapi aku tetap happy ^^

okeh , tue jela yang aku nak taip ^^

boboi ^^ NN <3


2 comments:

  1. huishh, pnjng leborr penerangannye.. "KAMPAR"..akak tau..HEHE..:D

    ReplyDelete